Cykl jest teraz nadawany we wtorkowe wieczory, zwykle równolegle na obu antenach. Wszystkie wydania w TVP Info nadano ok. 21.10. Z kolei w Jedynce trzeci odcinek wyjątkowo pokazano ok. 21.50, po meczu siatkarskich Mistrzostw Europy. Pierwszy sezon nadawano w poniedziałki o 21.30.
W trakcie emisji programu Jedynka notuje średnio ok. 555 tys. widzów (5,38 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 3,29 proc. w komercyjnej 16-59), a TVP Info – 804 tys. (odpowiednio 7,30 proc. i 3,93 proc.).
W TVP 1 najwięcej widzów miało wydanie z 29 sierpnia – 623 tys., a w TVP Info również ten odcinek – 894 tys. Łącznie na obu antenach pierwsze wydanie oglądało średnio 1,17 mln, drugie – 1,52 mln, a trzecie – 1,39 mln osób.
Dla porównania, w pierwszym półroczu TVP 1 miał średnio 7,97 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 5,51 proc. w komercyjnej 16-59, a TVP Info odpowiednio 4,69 proc. i 2,24 proc. Z kolei w sierpniu Jedynka notowała odpowiednio 6,93 proc. i 4,55 proc., a TVP Info – 5,25 proc. i 2,5 proc.
Cały pierwszy sezon (od 12 czerwca do 24 lipca) oglądało średnio łącznie w TVP 1 i TVP Info 1,54 mln widzów, a po pierwszych trzech odcinkach – 1,6 mln.
Autorzy „Resetu” – historyk Sławomir Cenckiewicz i Michał Rachoń z TVP – oskarżają polityków obecnej opozycji, zwłaszcza Donalda Tuska i Radosława Sikorskiego, o wysługiwanie się Rosji w czasach, gdy pierwszy był premierem, a drugi ministrem spraw zagranicznych.
Jak informowaliśmy, autorzy serialu zwabili do udziału w nim znanych ekspertów zajmujących się Rosją – Edwarda Lucasa i Billa Browdera. Nie informowali ich jednak, że chodzi o udział w produkcji, której głównym tematem jest rzekoma uległość wobec Rosji polityków obecnej polskiej opozycji. W reakcji na emisję „Resetu” Edward Lucas zwrócił się do autorów dokumentu oraz dyrektora Telewizyjnej Agencji Informacyjnej Michała Adamczyka i jego zastępcy ds. TVP Info Samuela Pereiry o usunięcie materiałów z nim z internetowej wersji filmu oraz zapewnienie, że w pozostałej części serii nie zostaną użyte inne jego wypowiedzi. TVP i autorzy serialu zapowiedzieli jednak, że nie zamierzają niczego usuwać.
Dane: Nielsen Media.