„Arenę poglądów” w TVP1 oglądać można było w poniedziałki około godz. 22.35, w okresie od 12 czerwca do 14 sierpnia br.
Nadawaną na żywo nową audycję śledziło 425 tys. osób. Przełożyło się to na 5,79 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 2,44 proc. w grupie 16-49 oraz 3,39 proc. w grupie 16-59 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Przynajmniej przez 1 minutę każde wydanie cyklu śledziło średnio 980 tys. widzów w grupie 4+.
Najwięcej widzów zgromadziła emisja z 19 czerwca, którą śledziło 562 tys. oglądających.
„Arena poglądów” to realizowany z udziałem publiczności nowy program publicystyczny, który prowadzili Magdalena Ogórek i Miłosz Kłeczek.
W ramach cyklu omawiane były najważniejsze tematy polityczne, którymi żył kraj w minionym tygodniu. Jego produkcją zajęła się Telewizyjna Agencja Informacyjna.
TVP nie planuje kontynuacji cyklu
Najprawdopodobniej Telewizja Polska nie będzie kontynuować „Areny poglądów”. Jesienią Jedynka ma wprowadzić do ramówki nocy cykl, który będzie posiadać formułę debat. Za jego realizację ma odpowiadać TAI.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 8,67 proc.