Jak wynika ze sprawozdania, które trafiło do Krajowego Rejestru Sądowego, skonsolidowane przychody grupy wzrosły o 7,5 proc. względem 2021 roku. Ze sprzedaży wyrobów pochodziło 70,9 mln zł (wzrost o 3,3 proc.), a usług – 32,5 mln zł (wzrost o 18 proc.).
Koszty sprzedanych produktów, towarów i materiałów pochłonęły 53,6 mln zł (o 9,8 proc. więcej). Koszty sprzedaży wyniosły 26,4 mln zł (o 2,5 proc. więcej), a koszty ogólnego zarządu – 12,4 mln zł (o 8,8 proc. więcej).
Przeciętne zatrudnienie w grupie kapitałowej zmniejszyło się o 5,5 proc. – z 311 pracowników w 2021 roku do 294 w 2022 roku.
Grupa kapitałowa Infor PL w 2022 roku wypracowała 11,1 mln zł zysku netto, podczas gdy w 2021 roku miała 4,6 mln zł straty.
Sama spółka Infor PL zanotowała 10,5 mln zł zysku netto (wobec 4,8 mln zł straty rok wcześniej). 9,5 mln zł przeznaczone zostanie na kapitał zapasowy, a 1 mln zł jako dywidendę otrzyma jedyny akcjonariusz – Ryszard Pieńkowski.
W 2022 roku średnia sprzedaż „Dziennika Gazety Prawnej” wynosiła 31 135 egz. W pierwszym kwartale 2023 roku gazeta rozchodziła się średnio w 28 242 egz. (spadek o 15 proc. względem pierwszego kwartału 2022 roku; dane PBC).
Infor PL – prócz „Dziennika Gazety Prawnej”, serwisów Forsal.pl, Dziennik.pl i Gazetaprawna.pl, wydaje również takie czasopisma, jak „Monitor Księgowego” i „Monitor Prawa Pracy” czy Inforlex.pl.