Rozmowy Mazurka liderem poranków radiowych

Rymanowski daleko w tyle

Robert Mazurek

Spośród porannych programów publicystycznych nadawanych w polskich stacjach radiowych największą słuchalność gromadzi „Poranna rozmowa w RMF FM”. Z kolei na czele popołudniowych audycji tego typu znajduje się „Rozmowa w południe w RMF FM” – wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

W okresie od lutego do kwietnia 2023 roku RMF FM w paśmie nadawania cyklu Roberta Mazurka „Poranna rozmowa w RMF FM” (tj. 8.00-8.15 w dni powszednie) miało 2,27 mln słuchaczy w grupie 15-75, co przełożyło się na 30,91 proc. udziału w rynku radiowym – wynika z danych Radio Track Kantar Polska, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Na czas wakacji audycji nie prowadzi Robert Mazurek, który przebywa na urlopie. Ma powrócić do pracy na przełomie sierpnia i września. „Poranna rozmowa w RMF FM” aktualnie prowadzą inni dziennikarze stacji.

Drugie miejsce zajmuje „7 pytań o 7:07”, które nadawane jest w ramach pasma 7.00-7.15. Audycji RMF FM w analizowanym okresie słuchało 1,81 mln osób (31,11 proc. udziału).

Podium uzupełnia cykl „Gość Radia ZET”, który w Radiu ZET nadawany jest w paśmie 8.00-8.15. Audycję Bogdana Rymanowskiego słucha 1,01 mln słuchaczy (13,20 proc. udziału).

W czołowej piątce znajdują się dwie „Rozmowy dnia” z portfolio Jedynki. Cykl między 8.15 a 8.30 ma 433 tys. słuchaczy (6,18 proc. udziału), a między 7.15 a 7.30 – 379 tys. (6,53 proc.).

Rozmowa w południe w RMF FM” na czele audycji popołudniowych

W zestawieniu audycji publicystycznych nadawanych w polskich stacjach radiowych po godz. 12.00 pierwsze miejsce zajmuje „Rozmowa w południe w RMF FM” (2,08 mln słuchaczy; 29,69 proc. udziału).

Drugie miejsce należy do „Popołudniowej rozmowy w RMF FM” (999 tys. słuchaczy; 28,17 proc. udziału), a trzecie – do „Gościa Radia ZET” (661 tys.; 13,95 proc.).

RMF FM, Radio ZET i Eska na czele słuchalności

Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie od marca do maja 2023 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 29,7 proc. – wynika z badania Radio Track Kantar Polska, opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl. Względem analogicznego okresu rok wcześniej udział stacji spadł o 1,6 pkt. proc. – najbardziej w zestawieniu.

Na drugim miejscu znalazło się Radio ZET z udziałem na poziomie 13,2 proc. (udział tej stacji względem fali marzec-maj 2023 roku spadł o 0,2 pkt. proc.).

Ostatnią lokatę podium uzupełnia sieć Eska. Jej udział w rynku w analizowanym okresie wyniósł 7,2 proc. (w dół o 0,3 pkt. proc.).

Tuż za podium znalazła się Jedynka. Udział stacji wzrósł o 0,1 pkt. proc. do 4,8 proc. Czołową piątkę uzupełnia Audytorium 17 (do góry o 0,1 pkt. proc. do 4,6 proc.).