– To była moja decyzja o tym, by zakończyć pracę w RMF Maxx. Z końcem maja wygasa mi umowa z Grupą RMF – mówi nam Konrad Bogusz. Do RMF Maxx dołączył w kwietniu 2012 r. Wcześniej przez dwa lata można go było usłyszeć na antenie internetowej stacji eLO RMF tworzonej przez uczniów krakowskich liceów.
Po raz ostatni Konrad Bogusz pojawił się na antenie RMF Maxx pod koniec marca. Wtedy też pożegnał się ze słuchaczami. W ostatnim czasie prowadził m.in. audycję „MAXXX Reels”, w której prezentował najpopularniejsze hity i przeboje wykorzystywane przez internetowych twórców w krótkich filmikach i rolkach na Instagramie, Tik Toku czy Facebooku.
– To była wspaniała przygoda i bardzo miło wspominam ten czas – mówi nam Konrad Bogusz o pracy w RMF Maxx. – To była moja pierwsza poważna praca, w której nigdy nie mogłem narzekać na nudę ani wolno upływający czas. Tu raczej trzeba było się martwić o to, by wyjść w miarę wcześnie, bo otaczała mnie świetna energia. Cieszę się, że miałem kontakt ze słuchaczami, prowadziłem programy o różnych porach dnia i nocy i byłem w tej stacji od zadań specjalnych – opowiada. W tym czasie przeprowadzał wywiady z gwiazdami, był gospodarzem listy przebojów (nie tylko w radiu, ale też w telewizji muzycznej 4fun.tv), prowadził muzyczne eventy i relacje na żywo m.in. z MTV EMA Poland, Sunrise Festival, Desperados Wildest Night Party, Mayday Germany i Mayday Poland czy #RadioRave.
„Planuję dłuższy urlop”
– Miałem okazję poznać radio od podszewki, zarówno od strony produkcyjnej, realizacyjnej, antenowej aż po koncepty marketingowe. Najbardziej lubiłem pracę na antenie i już teraz po dwóch miesiącach przerwy od mikrofonu zaczynam tęsknić – przyznaje Bogusz.
Prezenter na razie nie chce zdradzić, gdzie będzie go można teraz usłyszeć. – Z mediów nie odchodzę. A na razie planuję dłuższy urlop – słyszymy.
Konrad Bogusz był także jednym z prowadzących audycję muzyczną prezentującą filmowe piosenki w RMF Classic+. To platforma internetowa dla subskrybentów, która oferuje m.in. możliwość słuchania kilku nadawanych równolegle do głównej anteny programów muzycznych (Muzyka Filmowa, Ballady, Muzyka Klasyczna, Piosenki Filmowe).
Dziennikarz jest także konferansjerem i prowadzącym wiele imprez telewizyjnych i radiowych, a także autorem podcastów „Fly Talks” o chmurze w biznesie.
Słuchalność RMF Maxx bez zmian
RMF Maxx to grupa 22 stacji lokalnych i regionalnych, skierowanych do osób w wieku 18-34 lata. Sieć prezentuje program muzyczny w formacie CHR (Contemporary Hit Radio). Każda ze stacji skupionych w sieci ma charakter lokalnego radia grającego nowe, aktualne przeboje oraz największe hity. Na antenie pojawiają się lokalne serwisy informacyjne, prognozy pogody oraz wiadomości o najciekawszych lokalnych wydarzeniach muzycznych, kulturalnych i rozrywkowych.
Z najnowszego badania Radio Track (luty-kwiecień 2023 r.) realizowanego przez pracownię Kantar Polska wynika, że udział RMF Maxx pod względem słuchania w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 3,4 proc. Rok temu wynik był identyczny.