– Sztuczna inteligencja znacząco wspiera pracę naszych dziennikarzy i umożliwia nam lepszą obsługę czytelników. Chociaż ostatnio nasiliła się dyskusja na ten temat, od kilku lat nasze zespoły zajmujące się sztuczną inteligencją badają sposoby włączenia jej do naszych działań. Obejmuje to system rekomendacji ForYou, modele moderacji komentarzy czy modele zachęcania do subskrypcji i rezygnacji z nich. Niedawny projektowy hackathon „The Washington Post” również wygenerował wiele ekscytujących pomysłów dzięki pracy zespołów inżynieryjnych, produktowych, analitycznych i newsroomów – powiedział Fred Ryan.
Ale dziennik nie zamierza na tym poprzestać. Fred Ryan ogłosił kolejny krok w kierunku wykorzystania mocy sztucznej inteligencji w „The Washington Post”.
– Aby wykorzystać rysujące się możliwości, tworzymy dwa wielofunkcyjne zespoły, które będą wprowadzać innowacje w pracy, dzięki tej ekscytującej technologii – AI Taskforce [grupa zadaniowa – red.] i AI Hub – dodał wydawca.
Jak podkreślił, w skład zespołu zadaniowego ds . sztucznej inteligencji wejdą liderzy z całej organizacji, których zadaniem będzie ustalenie strategicznego kierunku i priorytetów firmy w zakresie wykorzystania sztucznej inteligencji. W skład AI Taskforce wejdą podzespoły: programowanie (Patrick Burton), produkt (Jessica Gilbert i Bailey Kattleman), AI Hub (Sam Han), news (Sally Buzbee i Justin Bank), redakcja (David Shipley), prawo (Jay Kennedy i Kalea Clark), subskrypcje (Mike Ribero), przychody (Kate Davey i Johanna Mayer-Jones), PR (Kathy Baird), analityka (Venkatesh Varalu) i finanse (Steve Gibson).
Zwolnienia w „The Washington Post”
– AI Hub , kierowany przez Sama Hana, będzie zespołem operacyjnym utworzonym w celu przyspieszenia naszych inicjatyw AI i wspierania współpracy między działami. Ten zespół będzie odpowiadał również za koordynację wysiłków i zapewnianie zgodności naszych projektów AI ze strategiami i priorytetami ustalonymi przez grupę zadaniową AI, jednocześnie koncentrując się na przyszłych innowacjach – powiedział Fred Ryan.
– To dopiero pierwszy krok do ustanowienia sztucznej inteligencji jako priorytetowej możliwości dla „The Washington Post”. Cieszymy się, że rozpoczynamy tę ekscytującą podróż i jesteśmy przekonani, że nasze wysiłki zmienią sposób, w jaki konsumenci otrzymują informacje – dodał wydawca.
W grudniu ubiegłego roku wydawca „The Washington post” zapowiedział redukcję etatów. Pod koniec stycznia tego roku zostało zwolnionych 20 osób w newsroomie, nie obsadzono też 30 wolnych stanowisk.