„Nasi dziennikarze będą wszędzie tam, gdzie w świecie show-biznesu będzie działo się coś ważnego. Mamy w swoich szeregach doświadczonego redaktora – Sławomira Kowalskiego, który doskonale zna się na tej branży i wie, jak zarządzać redakcją portalu o tej tematyce. Jestem przekonana, że w niedalekiej przyszłości Shownews.pl będzie pierwszym wyborem dla czytelników, którzy poszukują najnowszych, sprawdzonych informacji na temat gwiazd i celebrytów” – mówi cytowana w komunikacie Dorota Kania, członkini zarządu i redaktorka naczelna Polska Press Grupy.
Na czele redakcji stanął Sławomir Kowalski, który w przeszłości był m.in. szefem działu Gwiazdy w „Super Expressie”.
„Naszym celem na ten rok jest uplasowanie się w TOP 10 portali rozrywkowych. Planujemy również silnie zaznaczyć swoją obecność na social media” – stwierdził Sławomir Kowalski.
Debiutowi portalu towarzyszy kampania reklamowa „Twój nowy kontakt ze światem gwiazd!”. Zaplanowano ją w mediach tradycyjnych oraz społecznościowych.