Tok FM rusza z nowym podcastem „Lub czasopisma”dcast

Autorzy przygotowują już inny popularny po

Autorzy „Podcasteksu” we wtorek, 16 maja, zaprezentują nowy 8-odcinkowy podcast – „Lub czasopisma”. Tym razem jednak produkują go dla radia Tok FM. W najnowszej produkcji przypomną skandale, afery i ważne wydarzenia lat 90. XX wieku i początku lat dwutysięcznych. Nowości można będzie słuchać na stronie TokFM.pl i w aplikacji mobilnej radia.

W jaki sposób publicyści od prawa do lewa reagowali na ostatnią papieską pielgrzymkę? Czy hamburger z pierwszego polskiego McDonalda spełnił oczekiwania znanego krytyka kulinarnego? Jak komentowano publiczne wpadki prezydenta Aleksandra Kwaśniewskiego związane z nadużywaniem alkoholu? Między innymi o tych sprawach opowiadać będą w nowym podcaście Tok FM jego autorzy – Bartek Przybyszewski i Mateusz Witkowski. Minione wydarzenia rekonstruować będą na podstawie archiwalnych gazet i czasopism o rozmaitym charakterze i profilu światopoglądowym.

We wtorek 16 maja swoją premierę będą miały dwa pierwsze odcinki „Lub czasopisma”. Pierwszy z nich zostanie udostępniony dla wszystkich, a kolejne – wyłącznie dla subskrybentów Tok FM Premium. Podcast będzie można znaleźć na stronie tokfm.pl oraz w aplikacji mobilnej TOK FM. Premiery nowych odcinków – w każdy wtorek po godz. 12:00.

Kim są twórcy „Lub czasopisma”?

Przybyszewski i Witkowski to autorzy popularnego podcastu o latach 90. i 00. „Podcastex”, który otrzymał nagrodę dla podcastu roku podczas gali Influencers LIVE Awards 2022 oraz wyróżnienie od Empik Go podczas zeszłorocznej edycji „Podcastu roku – konkursu im. Janusza Majki”.

Bartek Przybyszewski to dziennikarz, bloger, miłośnik komiksów i filmów. Pisał dla serwisów Gazeta.pl, Noizz.pl, Onet, Wirtualna Polska. Z kolei drugi z autorów, Mateusz Witkowski to także dziennikarz, a ponadto krytyk literacki i muzyczny, redaktor naczelny oraz współzałożyciel portalu Popmoderna. Prowadzi regularną działalność krytyczną i recenzencką w „Dwutygodniku” i „Czasie Kultury”. Jest też stałym autorem portali Gazeta.pl i Wirtualna Polska.

Według badania Radio Track w ub.r. TOK FM miało 3,2 proc. udziału w rynku słuchalności, o 0,5 pkt proc. więcej niż rok wcześniej. Rozgłośnia ma profil informacyjno-publicystyczny.