Biedronka z „Kropką TV” w nowej odsłonie

Zwiększona objętość, więcej stacji telewizyjnych, nowy dział Rozrywka i ta sama cena – tak opisuje nową odsłonę tygodnika telewizyjno-poradnikowo-rozrywkowego „Kropka TV” (Petstar) sieć Biedronka, w której tytuł jest dystrybuowany. Zmienia się także dzień wejścia do sprzedaży – zamiast poniedziałku będzie to piątek.

Pierwsze wydanie tygodnika w nowej odsłonie ukaże się w sklepach Biedronki w piątek 7 kwietnia. Będzie obejmować ramówkę stacji telewizyjnych od środy 12 kwietnia do wtorku 18 kwietnia.

„Kropka TV” będzie teraz liczyć 100 stron (wcześniej było to 80), liczba stacji telewizyjnych wzrośnie do 107 (ze 101) – wśród nich są stacje lokalne. Zmian jest jednak więcej. – Tygodnik zyskuje formułę „3 in 1”, czyli trzech magazynów w objętości i cenie jednego – mówi Marta Osial, dyrektorka kategorii odpowiedzialna za prasę w sieci Biedronka. – Podzielony został na trzy odrębne sekcje: Telewizja, Porady oraz Rozrywka. Zmieniło się także logo i szata graficzna, która została dostosowana do najnowszych trendów rynkowych – dodaje.

Twarzą okładki nowego wydania „Kropki TV” jest Aleksandra Adamska, gwiazda wchodzącego na dniach na antenę TVN serialu „Skazana 2”. – Cieszymy się, że udało się wprowadzić zapowiadane wcześniej zmiany, które sprawiły, że klienci Biedronki, wierni czytelnicy „Kropki TV”, otrzymują jeszcze lepszy produkt przy utrzymaniu starej ceny i to jako pierwsi na rynku, jeszcze przed weekendem – mówi Osial.