Niebawem prasa w połowie sklepów Lidl

W ofercie 100 tytułów

Prasa w Lidlu

Do końca czerwca stojaki z prasą pojawią się w mniej więcej połowie sklepów Lidl. Ich oferta zwiększa się właśnie do ok. 100 tytułów – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Lidl testowo sprzedaż prasy zaczął pod koniec 2020 roku. Stojaki prasowe pojawiły się w 11 placówkach sieci. – Dalsze decyzje w tym zakresie i ewentualne wprowadzenie projektu na stałe, we wszystkich sklepach, zależy od wyników prowadzonych testów. Sprawdzamy różne zestawienie tytułów – staramy się zapewnić odpowiedni dobór prasy codziennej, tytułów ogólnoinformacyjnych, biznesowych, ale i też czasopism rozrywkowych. Dalsze szczegóły projektu przekażemy po przeprowadzeniu testu – mówiła wówczas portalowi Wirtualnemedia.pl Aleksandra Robaszkiewicz, szefowa komunikacji korporacyjnej i CSR w Lidl Polska.

Wygląda na to, że testy poszły dobrze. W ostatnich tygodniach stojaki prasowe są ustawiane w kolejnych sklepach sieci, zwykle tuż przy wejściu.

– Tradycyjna prasa wciąż cieszy się dużą popularnością wśród naszych klientów, dlatego – w odpowiedzi na ich oczekiwania – umieściliśmy stojaki z prasą w wybranych sklepach. Do końca drugiego kwartału br. wyposażymy we wspomniane stojaki mniej więcej połowę naszych placówek – informuje nas Aleksandra Robaszkiewicz.

Do kupienia będzie dużo więcej tytułów niż dotychczas. – Poszerzamy ofertę tytułów prasowych – na przełomie marca i kwietnia ich liczba wzrośnie do ok. 100 – zapowiada Aleksandra Robaszkiewicz.

Na stojakach jest kilka dzienników ogólnopolskich, tv guide’y, pisma z krzyżówkami i szaradami, czasopisma dziecięce, poradnikowe i kobiece (zarówno people, jak i luksusowe), popularnonaukowe i tygodniki opinii. Ponad 850 sklepów Lidl w Polsce W grudniu ub.r., otwierając kolejne sześć sklepów, Lidl przekroczył poziom 850 placówek handlowych w Polsce. W drugiej połowie lutego uruchomiono dalszych pięć sklepów. Lidl Polska ma już 22 tys. pracowników, sprzedaż 3 mld zł w górę W roku finansowym zakończonym w lutym ub.r. Lidl Polska zanotował wzrost przychodów o 12,7 proc. do 26,9 mld zł i spadek zysku netto z 1,69 do 1,28 mld zł. Zatrudnienie w firmie zwiększyło się o 1,2 tys. do 22 tys. pracowników.