TV 4 ma być kanałem dla młodszej widowni, ale wymaga inwestycji

- Tam są ogromne możliwości - mówi o TV 4 Edward Miszczak

Edward Miszczak, nowy dyrektor programowy Telewizji Polsat, chce, by TV 4 był kierowany do młodszej widowni. Do wiosennej ramówki trafi randkowy reality show „Love Island. Wyspa miłości” z głównej anteny Polsatu.

Edward Miszczak pytany, jaka ma być Czwórka, odpowiada „Presserwisowi”, że na pewno młodsza. – Tam są ogromne możliwości, wszystko wymaga inwestowania – mówi. – Czasem nie było na nią szans finansowych, były ważniejsze inwestycje do wykonania. Jeśli ją trochę podniesiemy do góry, cała grupa będzie zadowolona – uważa szef programowy Polsatu.

Edward Miszczak o szczegółach zmian planowanych w TV 4 na razie nie chce rozmawiać. Do stacji przenosi z Polsatu randkowy reality show „Love Island. Wyspa miłości”. Nowy sezon oglądać będzie można od poniedziałku do piątku oraz w niedziele o 21, czyli o godzinę wcześniej niż w Polsacie. Miszczak nie ujawnia na razie, kiedy produkcja zadebiutuje w Czwórce.

Czytaj też: Edward Miszczak: Wiosną nastąpi serialowa inwazja Polsatu

Jesienią 2022 roku szóstą edycję „Love Island” oglądało w Polsacie średnio 504 tys. widzów – ok. 130 tys. mniej, niż emitowaną rok wcześniej czwartą.

Wiosną TV 4 pokaże też m.in. drugi sezon programu „Łowcy skarbów. Kto da więcej” (od poniedziałku do piątku o 18), prowadzonego przez Pawła Orleańskiego.

W styczniu TV 4 miał 2,91 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej i 2,6 proc. w grupie komercyjnej 16-49 (dane Nielsen Media).