Nowa strona korporacyjna ruszyła równolegle z portalem horyzontalnym i.pl. Przypomina teraz popularne landing pages, ale ma znacznie bardziej rozbudowaną strukturę. Poza informacjami o zarządzie Polska Press, znajdziemy na niej prezentację grupy, jej oddziałów i tytułów, odsyłacze do najciekawszych projektów multimedialnych, sekcję aktualności, która została odświeżona pierwszy raz od listopada 2021 roku, oferty pracy, ofertę reklamową, informację o standardach grupy (na razie sekcja zawiera jedynie informację o strategii podatkowej w 2020 roku) oraz informacje kontaktowe.
Serwis jest zbudowany zgodnie z zasadami responsywności. W wersji na przeglądarki desktopowe wyświetla animowane grafiki, które znikają w wersji smartfonowej. Minusem wyświetlania na smartfonach jest belka górnego menu, która w orientacji poziomej przy przewijaniu potrafi zająć 20 proc. ekranu.
Za treści publikowane na stronie odpowiada Wojciech Paczyński, dyrektor marketingu i rzecznik prasowy Polska Press Grupy.