Marka medialna autoEXPERT to pakiet narzędzi usprawniających komunikację w branży motoryzacyjnej (obejmujący czasopismo, serwis, newslettery, mailingi) skierowanych do podmiotów motoryzacyjnych (serwisów motoryzacyjnych, dystrybutorów części i akcesoriów motoryzacyjnych, firm oferujących wyposażenie warsztatów motoryzacyjnych).
„Dziękuję Panu Maciejowi Blumowi za wieloletnią współpracę. Mieliśmy przyjemność wspólni
e pracować od 15 lat nad rozwojem marki medialnej autoEXPERT. W tym czasie udało nam się wdrożyć wiele ważnych projektów zarówno w obszarze czasopisma, jak i poszerzenia oferty w sferze digital” – zaznacza Paweł Kruk.
„W najbliższym czasie jeszcze bardziej rozszerzymy naszą ofertę wydawniczą i dostosujemy do zmieniających się upodobań czytelników i naszych klientów reklamowych. Zespół redakcyjny autoEXPERTA poszerzył się zarówno o osoby z doświadczeniem technicznym, jak i specjalistów w obszarze komunikacji marketingowej. Umożliwi to kompleksową obsługę w ramach usług redakcyjnych i content marketingu” – mówi Kruk.
Od października drukowany „autoEXPERT” ukaże się w nowej szacie graficznej oraz zmodyfikowanej koncepcji redakcyjnej. „Korzystamy z rozwiązań naszego partnera na rynku niemieckim, który jest liderem w tym obszarze – dotyczy to zarówno mediów drukowanych, jak i rozwiązań dla mediów cyfrowych” – podkreśla Kruk.
Marka medialna autoEXPERT obecna jest w Polsce od ponad 25 lat. Oparta jest na licencji branżowych tytułów motoryzacyjnych w Niemczech (kfz-betrieb, autoFACHMANN, autoKAUFMANN) wydawanych przez Vogel Communications Group – jednego z największych wydawców branżowych na świecie, w Polsce reprezentowanego przez licencjonowanego partnera – wydawnictwo Raven Media.
Wydawnictwo Raven Media publikuje tytuły oraz prowadzi portale internetowe w ramach marek medialnych: autoEXPERT, Rynek Motocyklowy, MM Magazyn Przemysłowy, oraz elektrotechnik AUTOMATYK.