Ze sprawozdania spółki Apella SA za 2021 rok wynika, że w ubiegłym roku zwiększyła przychody netto o 2,67 proc., do 20,48 mln zł. Niemal w całości pochodziły one ze sprzedaży usług reklamowych i marketingowych – 20,15 mln zł.
Koszty działalności operacyjnej wzrosły o 2,53 proc., do 18,94 mln zł. Największe koszty generowały usługi obce (7,4 mln zł) i wynagrodzenia (6,58 mln zł). Na koniec 2021 roku w Apelli zatrudnionych było 60 osób.
Spółka w ubiegłym roku wypracowała zysk netto w wysokości 2,22 mln zł. Z czego 1,88 mln zł zostanie przekazane na wypłatę dywidend, reszta na kapitał zapasowy i rezerwowy.
W 2021 roku Apella SA kontynuowała obsługę reklamową oraz public relations m.in. Kasy Stefczyka, Saltus Ubezpieczenia, SKOK czy Fratrii (wydawcy m.in. tygodnika „Sieci”, „Gazety Bankowej” i serwisu Wpolityce.pl).
Prezesem Apelli jest Romuald Orzeł (jednocześnie to prezes Fratrii), a przewodniczącym rady nadzorczej Grzegorz Bierecki, senator Prawa i Sprawiedliwości.