Po blisko dwóch latach pracy w portalach Interia.pl i Polsatnews.pl Jakub Oworuszko odchodzi z Grupy Polsat Plus. Jak dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl obejmie stanowisko online managera w spółce Time, należącej do ZPR Media. Dziennikarz zdradza nam, że zaangażuje się w nowy, duży projekt.
Dziennikarz w portalach Interia.pl i Polsatnews.pl najczęściej zajmował się tematyką polityczną, ale pisał także artykuły m.in. o wojnie na Ukrainie i pandemii koronawirusa. Pracę w Grupie Polsat Puls rozpoczął w październiku 2020 roku. Wcześniej, od lipca 2016 roku był związany z grupą wydawniczą Polska Press. Przygotowywał m.in. artykuły do „Polski Times” i materiały wideo dla Agencji Informacyjnej Polski Press. W latach 2015-2016 pracował jako reporter ZPR Media publikując m.in. na łamach „Super Expressu”. Oworuszko jest absolwentem dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim i socjologii na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.
„Będę mógł odetchnąć od typowo politycznych tematów”
Skąd decyzja o zmianie? – Odchodzę z Interii, ponieważ otrzymałem ciekawą propozycję współpracy przy nowym, dużym projekcie w jednej z czołowych grup medialnych w Polsce. W nowej redakcji będę mógł odetchnąć od typowo politycznych tematów, na czym zależało mi od pewnego czasu – zdradza Wirtualnemedia.pl Oworuszko.
Nie precyzuje czym dokładnie będzie się zajmował na nowym stanowisku. Z naszych informacji wynika, ze chodzi o zarządzanie nowym projektem internetowym Grupy Radiowej Time, w której skład wchodzą: Radio Eska, Eska Rock, Radio SuperNova, VOX FM i Radio Plus.
Dziennikarz nie kryje wdzięczności wobec Grupy Polsat Plus. – W trakcie mojej blisko dwuletniej pracy w Grupie Polsat Plus udało nam się osiągnąć rekordowe wyniki, zarówno pod względem liczby użytkowników jak i cytowań. Jestem wdzięczny redaktorowi naczelnemu Interii Piotrowi Witwickiemu za zaufanie, a całemu zespołowi za owocną współpracę – dodaje odchodzący z Interii dziennikarz.
Z badania Mediapanel wynika, że strona główna Interii (Grupa Polsat-Interia) zanotowała w kwietniu br. 4,85 mln użytkowników, 16,12 proc. zasięgu oraz 42 minuty i 18 sekund średniego czasu korzystania.