Łukasz Rosiński odszedł z newonce.media do agencji albo albo

"Kolejne niezwykle ciekawe wyzwanie"

Na początku maja Łukasz Rosiński dołączył do agencji digitalowej albo albo. Objął tam funkcję szefa kreacji i strategii. Przez ostatni rok był dyrektorem kreatywnym w newonce.media. – Znalazłem miejsce, w którym mój potencjał będzie lepiej eksplorowany – mówi nam Łukasz Rosiński.

Łukasz Rosiński dyrektorem kreatywnym w newonce.media był przez ostatni rok. Odszedł stamtąd pod koniec kwietnia. – Rozstaliśmy się w dobrych relacjach – mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Mih Michalski, szef newonce.media. – Nie szukamy nikogo na stanowisko, które zajmował Łukasz. Chcemy połączyć ze sobą działy graficzny, wideo i foto. Będziemy szukać osoby traffikującej pracę w dziale kreacji.

– Z newonce.media nadal mam bardzo dobre stosunki – przekonuje Łukasz Rosiński. – Znalazłem jednak miejsce, w którym mój potencjał będzie lepiej eksplorowany, gdzie mam szansę na rozwój zawodowy i zwiększenie własnych kompetencji.

Łukasz Rosiński na początku maja objął stanowisko szefa kreacji i strategii w agencji digitalowej albo albo. – Łukasz ma bardzo mocne kompetencje kreatywne. Ma też wizję tego, w jakim kierunku albo albo jako agencja powinna podążać i co jest kluczowe dla naszego dalszego rozwoju. Właśnie to kompletne spojrzenie oraz wcześniejsze doświadczenia Łukasza sprawiły, że zdecydowałam się na tę współpracę – mówi nam Agata Twardowska, dyrektor zarządzająca i współzałożycielka agencji albo albo.

Łukasz Rosiński przez rok w newonce.media

– Współpraca z albo albo będzie dla mnie kolejnym niezwykle ciekawym wyzwaniem – podkreśla Łukasz Rosiński. – Dołączam do agencji o szerokim portfolio, obejmując zarządzanie bardzo zdolnym zespołem. Wierzę, że wspólnie uda nam się realizować wymagające i niestandardowe wyzwania kreatywne, których nie mogę się już doczekać.

Agencja kreatywna albo albo działa od 2010 r. Od początku specjalizuje się w digitalowym storytellingu w oparciu o content.

Łukasz Rosiński przed rozpoczęciem pracy w newonce.media był związany z agencją Endorfina Events, gdzie spędził ponad osiem lat, pod koniec był tam kierownikiem zespołu projektowego. W październiku 2011 r. objął stanowisko event producera w agencji El Padre. Wcześniej był związany m.in. z Zara Polska.