– Tematy związane z wystrojem wnętrz i architekturą pojawiały się w „Vogue Polska” od początku istnienia pisma – zarówno w wersji drukowanej, jak i w serwisie Vogue.pl. Widzimy, że zainteresowanie nimi sukcesywnie rośnie, stąd pomysł, żeby zaoferować naszym czytelnikom osobne wydanie poświęcone dizajnowi, trendom w projektowaniu, modzie na tradycyjne rzemiosło – mówi Hanna Rydlewska, dyrektorka wydawnicza tytułu, która w „Vogue Polska Living” pełni też obowiązki redaktor prowadzącej, odpowiedzialnej za koncepcję magazynu.
„Vogue Polska Living” powstaje w ramach głównej redakcji drukowanego „Vogue’a”. Teksty przygotowują także zewnętrzni współpracownicy specjalizujący się w konkretnym temacie. W zespole redakcyjnym, który przygotował pierwszy numer, są: Julia Właszczuk (pisze o meblach z metką „made in Poland”, które zyskują uznanie poza granicami Polski), Dominika Olszyna (autorka podsumowania wnętrzarskich trendów rozmawia z dyrektorką Salone Internazionale del Mobile Marią Porro, pierwszą kobietą w historii na tym stanowisku), Małgorzata Minta (oprowadza po mediolańskich restauracjach i kawiarniach), Katarzyna Ciejka (autorka bloga Travelicious pokazuje najciekawiej zaprojektowane hotele świata).
„Vogue Polska Living” będzie kosztować 25 zł.
„Vogue Living” jest tworzony także w Zjednoczonych Emiratach Arabskich i Australii.