Debiut „Vogue Polska Living”, Hanna Rydlewska redaktorką prowadzącą

Na okładkę pierwszego wydania "Vogue Polska Living" trafiło zdjęcie autorstwa Katarzyny Gatkowskiej

Wydawnictwo Visteria, wydawca „Vogue Polska”, wprowadza na rynek „Vogue Polska Living” – magazyn poświęcony dizajnowi i wnętrzom. Pierwszy, liczący 284 strony numer, ukaże się 12 maja.

– Tematy związane z wystrojem wnętrz i architekturą pojawiały się w „Vogue Polska” od początku istnienia pisma – zarówno w wersji drukowanej, jak i w serwisie Vogue.pl. Widzimy, że zainteresowanie nimi sukcesywnie rośnie, stąd pomysł, żeby zaoferować naszym czytelnikom osobne wydanie poświęcone dizajnowi, trendom w projektowaniu, modzie na tradycyjne rzemiosło – mówi Hanna Rydlewska, dyrektorka wydawnicza tytułu, która w „Vogue Polska Living” pełni też obowiązki redaktor prowadzącej, odpowiedzialnej za koncepcję magazynu.

„Vogue Polska Living” powstaje w ramach głównej redakcji drukowanego „Vogue’a”. Teksty przygotowują także zewnętrzni współpracownicy specjalizujący się w konkretnym temacie. W zespole redakcyjnym, który przygotował pierwszy numer, są: Julia Właszczuk (pisze o meblach z metką „made in Poland”, które zyskują uznanie poza granicami Polski), Dominika Olszyna (autorka podsumowania wnętrzarskich trendów rozmawia z dyrektorką Salone Internazionale del Mobile Marią Porro, pierwszą kobietą w historii na tym stanowisku), Małgorzata Minta (oprowadza po mediolańskich restauracjach i kawiarniach), Katarzyna Ciejka (autorka bloga Travelicious pokazuje najciekawiej zaprojektowane hotele świata).

„Vogue Polska Living” będzie kosztować 25 zł.

„Vogue Living” jest tworzony także w Zjednoczonych Emiratach Arabskich i Australii.