W odpowiedzi na interpelację wicemarszałkini Sejmu Małgorzaty Kidawy-Błońskiej z Platformy Obywatelskiej wiceminister w KPRM Jarosław Wenderlich przekazał, że w zeszłym roku Kancelaria zawarła 46 umów z Telewizją Polską i 15 umów z Polskim Radiem.
Umowy z TVP na emisje filmów i audycji społecznych na temat zapobiegania, przeciwdziałania i zwalczania COVID-19 opiewały na 9,1 mln zł, w serwisie TVP VOD – na 410 tys. zł, a dotyczące audycji społecznych o tym – na 77 tys. zł.
Na promocję Polskiego Ładu wydano w TVP 1,4 mln zł, a na audycje społeczne na jego temat 25 tys. zł. Na kampanię społeczną „#Liczy się Polska” KPRM przeznaczyła w TVP 1,5 mln zł, a w serwisie TVP VOD – 40 tys. zł. Umowy dotyczące działań informacyjnych „Chronimy rodziny, obniżamy podatki – Rządowa Tarcza Antyinflacyjna” zawarto na łącznie 2 mln zł, a na potrzeby transmisji Koncertu w NOSPR na otwarcie Szczytu Cyfrowego ONZ wydano 540 tys. zł.
KPRM w przypadku Polskiego Radia na emisję spotów związanych z COVID-19 wydała 4 mln zł, programu Polski Ład – 300 tys. zł, kampanii społecznej „#Liczy się Polska” – 500 tys. zł, a działań informacyjnych „Chronimy rodziny, obniżamy podatki – Rządowa Tarcza Antyinflacyjna” – 1 mln zł.