Recenzje kulinarne w ramach cyklu „Maciej Nowak. Pełną gębą” ukazywać się będą raz w tygodniu, w piątkowym „Tygodniu Warszawa” oraz w serwisie Warszawa.wyborcza.pl. Maciej Nowak jest krytykiem teatralnym i kulinarnym związanym z „Wyborczą” od ponad 20 lat.
Publicysta wraca na łamy dziennika, w którym przez wiele lat dzielił się z czytelnikami wiedzą o gastronomii. W nowym cyklu sam będzie wybierał i odwiedzał warszawskie restauracje, degustował i oceniał podawane tam dania, przyznając im punkty.
– W stosunku do poprzednich edycji nowość stanowią oceny, które Maciej Nowak będzie przyznawał recenzowanym lokalom. Będą to „stoliczki” mierzone w skali od 0 do 5. Ważny jest także udział czytelników – raz w miesiącu nasz autor wybierze pięć restauracji i to czytelnicy dziennika, głosując w serwisie Warszawa.wyborcza.pl, zadecydują, którą z nich recenzent odwiedzi – mówi Małgorzata Bujara, redaktorka naczelna „Gazety Stołecznej”.
Cykl promowany jest w prasie, radiu i internecie oraz w mediach społecznościowych na profilach „Gazety Wyborczej”. Działania reklamowe przygotował zespół marketingu „Gazety Stołecznej”.
Według danych Mediapanelu w marcu serwis Wyborcza.pl odwiedziło 9,5 mln użytkowników.