Sebastian Gryziecki: z Wirtualnej Polski do „Wprost”

Sebastian Gryziecki

Pracę we „Wprost” (AWR Wprost) jako szef działu social zaczął Sebastian Gryziecki. Poprzednio pracował w Wirtualnej Polsce.

Sebastian Gryziecki we „Wprost” będzie odpowiadał za tworzenie i realizację strategii wzrostu ruchu na portalu Wprost.pl pozyskiwanego ze źródeł social, operacyjne wsparcie redakcji oraz współtworzenie wizerunku marki „Wprost” na platformach mediów społecznościowych. Gryziecki będzie bezpośrednio raportował do Michała Chabasa, dyrektora zarządzającego ds. transformacj i rozwoju w PMPG Polskie Media.

– Ostatnie miesiące to czas dynamicznego wzrostu serwisu Wprost.pl spowodowanego wieloma czynnikami, wśród których najistotniejsze to optymalizacja technologiczna SEO, oraz operacyjne zmiany wewnątrz redakcji. Doskonale rozumiemy, że dalszy rozwój będzie możliwy tylko, jeśli uzupełnimy obraną ścieżkę wzrostów o skuteczną strategię obecności marki „Wprost” w mediach społecznościowych, docierając z ofertą wydawniczą do użytkownika obecnego na zewnętrznych platformach – komentuje Michał Chabas.

– To wyzwanie wymaga szczególnych kompetencji oraz doświadczenia potwierdzonego osiąganymi wynikami w największych wydawnictwach online, dlatego zaprosiliśmy do współpracy Sebastiana – specjalistę w tej dziedzinie – dodaje Chabas.

– Coraz większa liczba cyfrowych wydawców zdaje sobie sprawę z tego, jak ważna jest obecność w mediach społecznościowych oraz efektywne angażowanie zgromadzonych tam fanów. Dla dynamicznie rozwijającego się ‘Wprost” dobrze zaplanowana obecność na zewnętrznych platformach ma być kolejnym krokiem wzmacniającym silną pozycję – mówi Sebastian Gryziecki.

Poprzednio Gryziecki przez ostatnie 7 lat pracował w Wirtualnej Polsce. Ostatnio pełnił tam funkcję lidera zespołu social media i multimediów w obszarach sportu i wiadomości.

W trzecim kwartale ub.r. grupa kapitałowa PMPG Polskie Media, do której należy też większość udziałów wydawcy „Do Rzeczy” i „Historia Do Rzeczy”, osiągnęła wzrost przychodów o 14 proc. do 7,39 mln zł, a jej zysk netto zmalał z 1,68 mln zł do 692 tys. zł.