– Szukam nowych obszarów, w których można by nagłaśniać problematykę związkową i rynku pracy – mówi Piotr Szumlewicz w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. – Umówiliśmy się z Wojciechem Maziarskim na umowę ramową, żebym pisał mniej więcej co dwa tygodnie. Formuła dowolna, ja decyduję. Na cztery albo dziewięć tysięcy znaków, tematyka rynku pracy, chcę nagłaśniać związkowe rzeczy – dodaje.
Piotr Szumlewicz to dziennikarz i publicysta, przewodniczący Związku Zawodowego Związkowa Alternatywa, w Resecie Obywatelskim prowadzi audycję „Czas na związki”.
W czwartym kwartale 2021 roku średnie rozpowszechnianie płatne razem „Gazety Wyborczej” wyniosło 56 975 egz.
Na koniec ub.r. z subskrypcji cyfrowej „Gazety Wyborczej” korzystało już ponad 280 tys. użytkowników, wobec 262,2 tys. na koniec września ub.r.