W przetargu KRRiT szuka osobno firm do trzech zleceń: monitoringu TVP1 i TVP2 (planowany budżet to 100 tys. zł brutto), monitoringu Trójki i Polskiego Radia 24 (90 tys. zł brutto) oraz monitoringu Radia RDC, Radia Merkury (zmieniającego właśnie nazwę na Radio Poznań), Radio Katowice i Radio Łódź (170 tys. zł brutto).
Do realizacji pierwszej części przetargu zgłosiły się Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie (z zaproponowaną ceną 79,9 tys. zł), Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu (z 89,8 tys. zł) oraz Kantar Millward Brown (ze 121,9 tys. zł). Oferty na drugie zlecenie złożyły Uniwersytet Papieski Jana Pawła II (78,7 tys. zł) i Kantar Millward Brown (171 tys. zł), a na trzecie – Uniwersytet Papieski Jana Pawła II (79,9 tys. zł).
KRRiT nie podała jeszcze finalnych wyników przetargu. Złożone oferty są oceniane na podstawie dwóch kryteriów: cena (40 proc. znaczenia) i jakość (60 proc.).
W ramach każdego zlecenia monitoring będzie obejmować programy z całego br. Realizacja ma zająć maksymalnie 150 dni.