Obecnie program live jest nadawany rano, po południu i wieczorem. Nowy blok „Dzień z Republiką” został już uwzględniony w ramówce stacji na dni powszednie. Rozpoczyna się o 9.30, a kończy o 15. Na razie w jego ramach są nadawane powtórki programów, przeplatane konferencjami prasowymi. Do końca grudnia w tych godzinach pokazywano też telezakupy.
„To jest nasz kierunek”
– Docelowo pasmo „Dzień z Republiką” będzie pasmem ze studiem na żywo – mówi Przemysław Zbróg, kierownik ds. promocji, eventów i PR w stacji. Jak wyjaśnia, jego start to kwestia najbliższych tygodni. – To jest nasz kierunek, aby TV Republika stała się stacją z informacjami 24h – podkreśla.
Z danych z KRS wynika, że Telewizja Republika SA, nadawca kanału, w 2020 roku uzyskała 15,7 mln zł przychodów ze sprzedaży (mniej o 4 proc. niż rok wcześniej). Według spółki zmniejszenie przychodów wynikało m.in. „ze znaczącego spadku w obszarach telewizji zakupowych, emisji reklam”. Spółka miała 1,5 mln zł straty (mniej o 4,4 proc. niż w 2019).
Według Nielsen Media w 2021 roku TV Republika notowała 0,07 proc. udziału w grupie ogólnej (wzrost z 0,05) i 0,01 proc. w komercyjnej 16-49 (bez zmian). Dla porównania TVN 24 uzyskał w zeszłym roku średnio 4,95 proc. w grupie ogólnej i 3,08 proc. w komercyjnej, a Polsat News 1,77 proc. w ogólnej i 1,47 proc. w komercyjnej.