„Duży kanał marzył przez wiele lat o wielkim sporcie i dopiero Discovery mu ten sport dało” – mówił podczas konferencji prasowej Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN.
Edward Miszczak zapowiedział, że nadawca będzie chciał odmłodzić widownię skoków.
Sezon skoków 2021/22 rozpoczną piątkowe kwalifikacje w Niżnym Tagile. W TVN widzowie zobaczą dwa konkursy indywidualne zaplanowane na sobotę i niedzielę. Eurosport 1 pokaże dodatkowo piątkowe kwalifikacje, a niedzielne kwalifikacje dostępną będą na żywo wyłącznie w Playerze.
Studio w TVN prowadzić będą Damian Michałowski i Sebastian Szczęsny (przeszedł z redakcji sportowej TVP), a w Eurosport 1 Paweł Kuwik i Michał Korościel. W studiach na obu antenach pojawią się również relacje i wywiady przygotowane przez Kacpra Merka. W serwisie Player.pl studia Eurosportu nie będą przerywane reklamami. Skoki zarówno w Eurosporcie, jak i w TVN komentować będą Igor Błachut i Marek Rudziński. Relacje dla TVN 24 przygotowywać będą Paweł Łukasik i Krzysztof Skórzyński.
Ponadto TVN 24 od piątku do poniedziałku będzie emitować „Strefę kibica” – ok. 8.35 i w „Dzień po dniu” o 23. TVN po „Faktach” pokazywać ma kroniki Pucharu Świata w skokach narciarskich. W ramówce TTV znajdzie się z kolei magazyn „Prosto ze skoczni”.
W TVN, Eurosporcie 1 i Playerze transmitowane będą wszystkie zawody rozgrywane poza Polską, a kwalifikacje oraz konkursy w Wiśle i Zakopanem w Eurosport 1 i Playerze – te dwie imprezy zobaczą również widzowie TVP.
Discovery na nadchodzący sezon nie udzieliło sublicencji TVP, jak to miało miejsce w sezonach 2018/2019, 2019/2020 i 2020/2021.
Najdroższe reklamy wokół listopadowym transmisji konkursów Pucharu Świata w skokach narciarskich w TVN kosztują 63,5 tys. zł. W cenniku są również bloki, które podlegają specjalnej wycenie.