Bohaterkami są silne i wyjątkowe kobiety: bizneswoman, mama trójki dzieci Aleksandra Żebrowska; wioślarka i wicemistrzyni olimpijska Katarzyna Zillmann i jej dziewczyna Julia Walczak; Aleksandra Wiederek-Barańska, która od ponad pięciu lat zachęca do badań i profilaktyki nowotworów piersi; Christina Flagmeier, która została modelką w wieku 74 lat, a także Bogna Golec – modelka plus size. Z kolei w spocie sponsorskim „Jestem kobietą, bo się nią czuję” wystąpiła Neo Mosa, osoba o płynnej płci, która będzie twarzą marki w marcu.
Kampania digital jest realizowana w internecie, social mediach i na platformach VOD. Spoty marki Yes – wersje 30- i 15-sekundowa – oraz billboardy sponsorskie od połowy listopada będzie można zobaczyć w kanałach TVN i Polsacie, a także w sieci Cinema City (on screen).
TVP jako jedyna stacja odmówiła emisji spotów Yes, tłumacząc, że godzi to we wrażliwość jej odbiorców. – TVP zażądała usunięcia ujęć z parą nieheteronormatywną, a także nagości (kobieta karmiąca piersią oraz kobieta po mastektomii – przyp. red.). Z tym że te tak zwane nagości TVP mogła ewentualnie tolerować po godz. 20, jednak pary nieheteronormatywnej – o żadnej porze – mówi „Press” Marcin Gaworski, chief executive officer & partner 180heartbeats + JvM.
TVP nie opowiedziała na pytania „Press”.
Na potrzeby kampanii powstała również sesja fotograficzna, której autorką jest Gosia Turczyńska. Zdjęcia zostały wykorzystane w digitalu, OOH, prasie i salonach Yes. Spoty także będą w nich emitowane – kampania jest realizowana w Polsce i w Czechach.
Spoty wyreżyserował Krzysztof Grajper. Za produkcję odpowiada dom produkcyjny F25, a za postprodukcję Xantus. W wideo wykorzystano fragmenty arii Habanera z opery „Carmen” Georges’a Bizeta – za licencje do muzyki odpowiadał Massive Music Warsaw. Media zaplanował i zakupił MediaHub.