– Chcemy wciąż rozwijać serwis jako źródło wiarygodnych informacji i wartościowych opinii, a nowi dziennikarze w dziale Wiadomości to bezsprzeczne wzmocnienie tej misji – komentuje redaktor naczelny „Wprost” Robert Feluś.
Według badania Mediapanel w czerwcu br. Wprost.pl zanotował 5,61 mln użytkowników i 19,29 proc. zasięgu. Od maja ub.r. tygodnik „Wprost” ukazuje się tylko w wersji cyfrowej.
Aleksandra Gieracka ostatnio pracowała w Polityce Insight jako analityczka w dziale politycznym. Wcześniej przez ponad pięć lat była związana z Interią jako redaktorka i wydawczyni serwisu Wydarzenia. Ukończyła politologię na Uniwersytecie Jagiellońskim.
Piotr Barejka ostatnio był związany z Radiem TOK FM, a przedtem przez ponad trzy lata pracował w portalu Wirtualna Polska, pisał m.in. reportaże. Jest absolwentem dziennikarstwa na Uniwersytecie Jagiellońskim.
W pierwszej połowie br. grupa kapitałowa PMPG Polskie Media, do której należy też wydawca tygodnika „Do Rzeczy”, zanotowała spadek przychodów o 24 proc. do 13,03 mln zł oraz wzrost zysku netto z 638 tys. zł do 4,52 mln zł.