Tomasz Sakiewicz i futbol

Szef "Gazety Polskiej" doradzi PZPN w sprawie mediów

Tomasz Sakiewicz, redaktor naczelny "Gazety Polskiej", doradzi teraz w sprawie komunikacji w futbolu

Polski Związek Piłki Nożnej powołał nowy skład komisji ds. mediów i marketingu PZPN. Są w niej m.in. Tomasz Sakiewicz, redaktor naczelny „Gazety Polskiej”, Marek Szkolnikowski, dyrektor TVP Sport i Michał Lisiecki, prezes PMPG Polskie Media, ale nie ma – wcześniej zapowiadanych – Edwarda Miszczaka z TVN i Grzegorza Nawackiego z „Pulsu Biznesu”.

Przewodniczącym komisji ds. mediów i marketingu PZPN został Grzegorz Stańczuk, dyrektor marketingu i sponsoringu w PZPN, a wiceprzewodniczącym – Marcin Mikucki, szef marketingu i komunikacji w spółce Ekstraklasa SA.

Kilkanaście dni temu w mediach pojawiły się przecieki, iż w komisji mają znaleźć się m.in. dyrektor programowy TVN Edward Miszczak i redaktor naczelny „Pulsu Biznesu” Grzegorz Nawacki. Ostatecznie żadnego z nich w składzie nie ma.

Nawacki tłumaczył wtedy press.pl, że otrzymał propozycję dołączenia do komisji. – Czekam na spotkanie z szefem komisji i informację o tym, jakie są jej cele i tryb pracy. Od tej rozmowy uzależniam moją decyzję – mówił.

Tomasz Sakiewicz także już wtedy nam potwierdzał: – Mogę jedynie powiedzieć, że dostałem taką propozycję z PZPN – mówił. Podobnie Michał Lisiecki – również powiedział wtedy „Pressowi”, że inicjatywa i propozycja wyszły od PZPN.

Ostatecznie w składzie Komisji ds. Mediów i Marketingu PZPN znaleźli się oprócz Sakiewicza, Lisieckiego czy Szkolnikowskiego min. Marcin Biegluk, Dyrektor Generalny Portfolio Prasowego Ringier Axel Springer, Joanna Pawlak, prezes Wirtualna Polska Media, Anna Sobota, dyrektor biura reklamy Grupy Super Expressu czy Szymon Sikorski, szef agencji Publicon.

W poprzedniej kadencji – w czasach prezesury Zbigniewa Bońka – w komisji ds. mediów Polskiego Związku Piłki Nożnej figurowało więcej specjalizujących się w futbolu dziennikarzy, m.in.: Roman Kołtoń, Tomasz Smokowski, Paweł Wilkowicz i Mateusz Borek.