Związek miał poruszyć temat składu komisji ds. mediów i marketingu po powołaniu nowych dyrektorów departamentu w trakcie posiedzenia Zarządu PZPN, które odbyło się 9 października. W mediach pojawiły się przecieki, iż w komisji mają znaleźć się m.in. Marcin Mikucki z Ekstraklasy SA, dyrektor programowy TVN Edward Miszczak, dyrektor TVP Sport Marek Szkolnikowski, redaktor naczelny „Gazety Polskiej” i Telewizji Republika Tomasz Sakiewicz, redaktor naczelny „Pulsu Biznesu” Grzegorz Nawacki i Michał Lisiecki wydawca tygodników „Wprost” i „Do Rzeczy”.
Nawacki potwierdza, że otrzymał propozycję dołączenia do komisji, ale na razie na nią nie odpowiedział. – Czekam na spotkanie z szefem komisji i informację o tym, jakie są jej cele i tryb pracy. Od tej rozmowy uzależniam moją decyzję – mówi.
– Mogę jedynie powiedzieć, że dostałem taką propozycję – mówi Tomasz Sakiewicz. Michał Lisiecki również potwierdza „Pressowi”, że inicjatywa i propozycja wyszły od PZPN.
Wyboru nowych członków nie potwierdza rzecznik związku Jakub Kwiatkowski. W niedzielę stwierdził jedynie, że lista ta „w odpowiednim czasie” znajdzie się na stronie PZPN. – Jestem w tym momencie na zgrupowaniu kadry i nie wiem, do jakich głosowań doszło podczas posiedzenia – wyjaśniał. Warto podkreślić, że Kwiatkowski był członkiem komisji za kadencji Zbigniewa Bońka.
Informacja o nowym składzie komisji pojawiła się 8 października na stronie Polsatsport.pl. Następnie dziennikarz Marcin Tyc informował na swoim Twitterze, że miało dojść do głosowania dotyczącego powołania komisji. Jednak z informacji „Pressu” wynika, że to nieprawda.
– Obserwuję polską piłkę od ponad 30 lat i wiele rzeczy widziałem, ale tego, że można zostać członkiem komisji bez zgody na kandydowanie, jeszcze nie – mówi Nawacki.
10 października wieczorem na stronie związku nadal widniała lista starych członków, powołanych za czasów prezesa Zbigniewa Bońka. Figurowali na niej m.in. Roman Kołtoń, Tomasz Smokowski, Paweł Wilkowicz i Mateusz Borek. W poniedziałek 11 października podstrona zniknęła – wchodząc na nią, użytkownik otrzymuje informację o błędzie.