RMF FM startuje z kampanią reklamową „Radio nr 1 w Polsce”

Radio RMF FM pod hasłem „Radio nr 1 w Polsce” rozpoczyna nową kampanię reklamową.

W ramach kampanii RMF FM przygotowano kilka wersji 10-sekundowych spotów, które promują m.in. poranny program „Wstawaj, szkoda dnia”, loterię „Jesienna Kumulacja”, „Poranną Rozmowę” Roberta Mazurka, „Fakty RMF FM” oraz muzykę graną na antenie.

– Słuchacze w Polsce od lat najczęściej wybierają RMF FM – mówi Tadeusz Sołtys, prezes i dyrektor programowy krakowskiej rozgłośni. – Codziennie stacja ma blisko 9 mln odbiorców ze względu na wiarygodność informacji, świetną rozrywkę i najlepszą muzykę. Ma to swoje odzwierciedlenie nie tylko w wynikach słuchalności, ale też w rankingu najbardziej wiarygodnych mediów Reutersa czy badaniu najbardziej opiniotwórczych rozgłośni.

Kampania reklamowa RMF FM obejmie telewizję (TVN, Polsat i kanały tematyczne) oraz internet (m.in. główne portale horyzontalne). – Kreację przygotowało Studio Plankton we współpracy z działem promocji RMF FM, media zaplanował i kupił dom mediowy Mindshare – informuje rzecznik prasowy Grupy RMF Krzysztof Głowiński.

Według badania Radio Track Kantar Polska od czerwca do sierpnia br. udział RMF FM w rynku słuchalności w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 29,5 proc., o 1,1 pkt. proc. więcej niż rok wcześniej. Stacja od lat jest pod tym względem liderem.