Zmieniły się oprawy takich anten jak: Polsat, Polsat News, Polsat News 2, Super Polsat, Polsat Play, Polsat Cafe, Polsat Games, Polsat Rodzina, Polsat Doku, Polsat Film, Polsat Film 2, Polsat Seriale, Polsat 1, Polsat 2 oraz wszystkie kanały sportowe: Polsat Sport, Polsat Sport News, Polsat Sport Extra, Polsat Sport Fight, Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz 4 kanały sportowe PPV.
„Przez cały sierpień oswajaliśmy naszych widzów z nowymi logotypami kanałów Polsatu pokazując transformację starego znaku w nowy oraz bawiąc się wzorem z promieniami słońca. Od dzisiaj na wymienionych antenach posługujemy się już tylko nową identyfikacją wizualną. Zależało nam na spektakularnym efekcie zmiany, stąd pomysł na wprowadzenie nowych opraw jednego dnia” – mówi Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska, Członek Zarządu Telewizji Polsat, Dyrektor Komunikacji Marketingowej Grupy Polsat Plus.
Przewodni motyw promieni słońca
Koncepcja kreatywna oparta została na animacji promieni słońca, które są wspólnym elementem nowych logotypów stacji. Promienie układają się w określony wzór, identyczny dla wszystkich stacji, ale w dedykowanej do danego kanału kolorystyce. Dzięki czemu kanały otrzymały nową spójną identyfikacje wizualną, zachowując jednocześnie swoją tożsamość.
Jak podkreśla Polsat, logotypy stacji nabrały wizualnej głębi dzięki trójwymiarowej animacji. W oprawie zwiastunów pojawiła się typografia zaprojektowana specjalnie dla Polsatu. Elementy oprawowe rozdzielane są animacją wzoru układającego się w promienie słońca płynnie przechodzącego w kolejne obrazy, nadając prezentowanym materiałom dynamiczny i nowoczesny wygląd.
Luxlotusliner i Novaspot dla Polsatu
Nowe oprawy zostały przygotowane przez niemiecką agencje kreatywną Luxlotusliner przy ogromnym udziale zespołu autopromocji Telewizji Polsat. Ścieżkę dźwiękową skomponowało studio muzyczne Novaspot. Agencja zrealizowała również dotychczasowe oprawy Polsatu oraz kanałów tematycznych.