– Podejmując po raz pierwszy pracę na stałe w radio, chciałbym wykorzystać swoje doświadczenia z innych mediów i oprzeć nasz kontakt ze słuchaczami nie tylko o antenę, która pozostanie bez wątpienia najważniejszym spoiwem, ale również o media społecznościowe. Chciałbym zaprosić wszystkich słuchaczy do współpracy przy tym projekcie – mówi Marcin Grzywacz.
– Trójka, to radio z olbrzymim potencjałem, które może trafiać do ludzi młodych i w średnim wieku. Ludzi zainteresowanych sportem nie tylko ze względu na wyniki (które bez problemu natychmiastowo można znaleźć w internecie), ale na emocje z nim związane. Ludzi zainteresowanych sportem nie tylko z punktu widzenia kanapy, czy fotela samochodowego, ale żyjących sportem na co dzień – podkreśla dziennikarz.
Marcin Grzywacz w Sportklubie i Eleven Sports
Z mediami Marcin Grzywacz jest związany od 1997 roku. Początkowo pracował w redakcji sportowej TVN. Potem był związany m.in. z Wizją Sport (jako reporter i współproducent programów), „Super Expressem” i Polsat News.
Od 2006 roku współpracuje z telewizją Sportklub, w której komentuje wydarzenia sportowe z różnych dyscyplin. Natomiast od 2015 roku jest stałym współpracownikiem Eleven Sports, gdzie jest komentatorem przede wszystkim angielskich i francuskich rozgrywek piłkarskich, a także wyścigów samochodowych, w tym DTM.
Według badania Radio Track od maja do lipca br. Trójka miała 1,9 proc. udziału w rynku słuchalności, wobec 4,1 proc. rok wcześniej.