Jak ustaliliśmy – Pazio złożyła wypowiedzenie już w marcu br., jednak na prośbę zarządu sprawowała funkcję aż do momentu znalezienia i powołania następcy. Z dniem 1 lipca rzecznikiem prasowym i PR managerem Polska Press Grupy został Adrian Majchrzak, posiadający ponad 10 -letnie doświadczenie zawodowe w obszarze public relations, marketingu i promocji. Przez ostatni rok związany był z Telewizją Republika, w której był kierownikiem ds. promocji & eventów, odpowiadając za koordynowanie oraz rozliczanie kampanii reklamowych i barterowych, opracowywanie materiałów promocyjnych, organizację eventów, promocję stacji i programów, komunikację wewnętrzną i zewnętrzną, w tym kontakty z mediami.
W latach 2007-2009 pracował w Grupie Radiowej Agory, w dziale promocji sprzedaży. Zdobywał doświadczenie zawodowe pracując również w agencji PR Partner of Promotion, w której koordynował eventy dla kluczowych klientów firmy. Odpowiadał też za PR i marketing jednej z warszawskich kancelarii prawno-podatkowych oraz producenta galanterii skórzanej. W latach 2014-2018 był szefem promocji Radia Kolor. W 2019 roku związał się z klubem Polonia Warszawa jako szef PR.
Joanna Pazio nie zdradza, co będzie robiła po odejściu z Polska Press. Zatrudniona była w tej spółce od marca 2014 roku, wcześniej pracowała m.in. w agencji Partner of Promotion (jako account director) i w agencji PR profile. dniem 1 lipca z Polska press pożegnał się też redaktor naczelny “Dziennika Bałtyckiego”, Mariusz Szmidka. Zastąpił go były sekretarz redakcji Radia Gdańsk – Artur Kiełbasiński, uprzednio pracujący już przez wiele lat w tym tytule. Koniec czerwca był też ostatnim dniem pracy w firmie dla wicenaczelnej “Dziennika Łódzkiego” – Grażyny Tomala-Tylman.