Lidia Zagórska po 13 latach odchodzi z TVN

Będzie dyrektorem zarządzającym w 4Fun Media

Lidia Zagórska

Wiceszefowa zespołu PR w Grupie TVN Lidia Zagórska po 13 latach odchodzi z firmy. Od czerwca rozpocznie pracę w 4Fun Media na nowo utworzonym stanowisku dyrektora zarządzającego 4Fun TV – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Zagórska z Grupą TVN związana była od czerwca 2004 roku. Przez ostatnie lata jako zastępca szefa zespołu PR koordynowała m.in. działania promocyjne kanałów tematycznych (w tym TVN24 i TVN24 BiS), była też odpowiedzialna za promocję „Faktów”, „Uwagi!”, „Superwizjera” i „Kuby Wojewódzkiego”.

W przeszłości pracowała jako dziennikarka w „Super Expressie” (lata 2002-2004) oraz „Teleexpressie” (od 2000 do 2004 roku). Ukończyła dziennikarstwo na Uniwersytecie Warszawskim oraz studia podyplomowe w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie.

Szefową zespołu PR TVN pozostaje Joanna Górska. Według informacji portalu Wirtualnemedia.pl, Grupa TVN nie planuje na razie obsadzania stanowiska zastępcy szefa PR, a zadania Lidii Zagórskiej zostały rozdzielone w zespole.

Z TVN do 4Fun Media na dyrektora zarządzającego

Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, od czerwca Lidia Zagórska rozpocznie pracę w 4Fun Media, gdzie obejmie nowo utworzone stanowisko dyrektora zarządzającego 4Fun TV. Będzie odpowiedzialna za działania dla trzech kanałów z portfolio nadawcy – 4Fun TV, Dance oraz Gold Hits.

– Utworzenie stanowiska dyrektora zarządzającego unitem telewizyjnym jest związane z rozwojem 4Fun Media. Agencja Bridge2fun rozrasta się, a to wymaga większego zaangażowania z mojej strony – wyjaśnia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Rafał Baran, prezes 4Fun Media.

Jako dyrektor zarządzająca 4Fun TV Zagórska pokieruje zespołami w sektorze telewizyjnym (dział muzyczny, antena, dział produkcji telewizyjnej, dział kreacji, dział redakcji oraz dział marketingu i PR). Będzie raportować bezpośrednio do Rafała Barana.

– Lidka przez wiele lat współtworzyła komunikację w TVN oraz odpowiadała za produkt i koordynację działań o charakterze PR-owym, które zakładały współpracę z wieloma partnerami. 4Fun Media nie produkuje tak dużo kontentu, więc zależy nam na odpowiedniej koordynacji marketingowej – opisuje Rafał Baran. – Ponadto z moich doświadczeń wynika, że osoby, które przez dłuższy czas pozostawały w drugim szeregu doskonale sprawdzają się w pierwszym rzędzie – dodaje prezes 4Fun Media.

Szefem programowym 4Fun TV pozostaje Sławomir Rucel, który te obowiązki przejął w listopadzie ub.r.