Radomsko24.pl rozwija produkcję wideo

Chce wypełnić lukę po telewizji NTL

Radomsko24.pl

Portal Radomsko24.pl, który od września ub.r. produkuje serwis informacyjny w formie wideo, planuje zwiększyć częstotliwość jego emitowania.

Serwis „Flesz” jest obecnie publikowany co tydzień w piątki. Jak informuje „Presserwis” Monika Wróbel-Wnuk, redaktorka naczelna Radomsko24.pl, po wakacjach program informacyjny będzie można oglądać częściej niż raz w tygodniu. Dodatkowo portal przygotowuje nowe programy wideo, które będą kierowane do mieszkańców Radomska i okolic.

Obecnie Radomsko24.pl produkuje m.in. cykl publicystyczny „Staszczyk niezależnie”, sondę uliczną „Opinia publiczna” czy magazyn „Era pasjonatów” o ludziach, którzy mają ciekawe hobby.

Jak tłumaczy Monika Wróbel-Wnuk, portal stawia na wideo, bo takie materiały mają coraz większą liczbę wyświetleń. Radomsko24.pl chce też wypełnić lukę po zlikwidowanej telewizji NTL Radomsko. Wróbel-Wnuk dodaje, że odbiorcami treści wideo są m.in. widzowie w wieku 50-60 lat, którzy byli przyzwyczajeni do oglądania „Kuriera” w NTL. Jak podkreśla, serwis Radomsko24.pl nie musiał inwestować w sprzęt do produkcji „Flesza”, bo już wcześniej miał swoje studio telewizyjne. Większość osób, które odpowiadają za „Flesz”, wcześniej pracowało w NTL.

Właścicielem portalu Radomsko24.pl jest firma Interverba.

Telewizja NTL Radomsko, którą we wrześniu 2019 roku Michał Winnicki kupił od TVN, w grudniu 2020 roku została zastąpiona stacją TVC, która nie realizuje samodzielnie serwisów. W ofercie ma „TVC Info” produkowane przez bełchatowską redakcję Lokalna.news.