Do tej pory Agnieszka Mucha była zastępczynią redaktor naczelnej pisma „Dobre Rady”, a Renata Ciemięga wicenaczelną magazynów o tematyce zdrowotnej.
Teraz obie będą raportować do Agnieszki Wierzbickiej (wcześniej szefowej „Dobre Rady” i „Samo Zdrowie”) – redaktor naczelnej segmentu poradnikowego Burda Media Polska, która odpowiada za rozwój strategiczny biznesu.
Nowe pismo „Doktor Zdrowie”
„Dobre Rady” to magazyn poradnikowy, który ma być bliski tematyki współczesnych polskich kobiet. W ostatnich tygodniach Burda Media postawiła także na pisma poświęcone zdrowiu, w ostatnim czasie – oprócz obecnego już „Samo Zdrowie” oraz od dwóch lat – „Zdrowie i życie” – uruchomiła specjalistyczne pismo „Doktor Zdrowie”, którego twarzą i ekspertem jest lekarz, kardiolog i hipertensjolog dr Piotr Gryglas.
W 2019 roku Burda Media Polska osiągnęła wzrost przychodów o 12,8 proc. do 163,67 mln zł oraz zysku netto z 679 tys. zł do 3,66 mln zł. Nieznacznie zmalały wpływy reklamowe firmy, pracowało w niej 251 osób na etacie.