Wydawca „Co Tydzień” uruchomi sklep internetowy z lokalną ofertą

Spółka GM, wydawca tytułu „Co Tydzień” w Jaworznie, Mysłowicach, Imielinie i Chełmie Śląskim, zmieniła wygląd portalu Jaw.pl w wersji mobilnej. W czerwcu uruchomi sklep internetowy.

– Zmieniliśmy wygląd portalu na bardziej przejrzysty i nowoczesny. Pracujemy nad poprawą nawigacji, aby użytkownicy mogli łatwiej poruszać się po stronie – mówi Franciszek Matysik, redaktor naczelny Jaw.pl i „Co Tydzień”.

Na początku czerwca wydawca uruchomi na portalu sklep internetowy z lokalnymi produktami. – Chcemy pośredniczyć w sprzedaży towarów i usług lokalnych kupców. Zamieszczanie ofert będzie odbywać się na zasadzie opłacenia abonamentu oraz pobierania prowizji od sprzedaży. Aktualnie pracujemy nad asortymentem – mówi Franciszek Matysik.