„Gazeta Wyborcza”, jeden z partnerów finału, zebrała 341 tys. zł. Największym zainteresowaniem cieszył się spacer po Puszczy Białowieskiej z przyrodnikiem Adamem Wajrakiem (47,8 tys. zł). Nieco mniej zapłacono za spacer z Leszkiem Balcerowiczem po Wrocławiu (28 tys. zł) oraz prenumeratę cyfrową Wyborcza.pl „na 100 lat i jeden dzień dłużej” (16,9 tys. zł). Na licytacje zostały wystawione również jedynki wydań regionalnych „GW”. W ramach inicjatywy obejmującej 20 pierwszych stron zebrano 64,7 tys. zł. Wszystkie pierwsze strony ze zdjęciami zwycięzców aukcji ukazały się w papierowym wydaniu dziennika 19 lutego. Z kolei suma wpłat z eSkarbonki „Wyborczej” wyniosła 176 tys. zł.
Spośród akcji wystawionych przez gwiazdy TVN (również partner WOŚP) najwięcej pieniędzy zebrał epizod w serialu „BrzydUla 2” (45,7 tys. zł). Kolacja z Magdą Gessler, prowadzącą program „Kuchenne rewolucje”, przyniosła 16 tys. zł, dzień z Małgorzatą Rozenek-Majdan 32,3 tys. zł, a suknia ślubna i spotkanie z Izabelą Janachowską (prowadząca „Panny młode ponad miarę” w TVN Style) – 11,1 tys. zł.
Za podobną kwotę wylicytowano wizytę i udział w audycjach internetowych stacji radiowych byłych dziennikarzy Trójki. W Radiu 357 za 16,3 tys. zł, a w Radiu Nowy Świat – 16,5 tys. zł. Wskazanie pierwszego miejsca na liście przebojów „Gorąca 20” w Radiu Eska wylicytowano za 20,1 tys. zł. Podobna aukcja – współprowadzenie listy przebojów Radia ZET – zakończyła się na kwocie 8,8 tys. zł.
Relacja z własnego ślubu w serwisie Pudelek.pl została wylicytowana za 10,1 tys. zł. Zaproszenie do Kanału Sportowego od dziennikarza Michała Pola przyniosło WOŚP 9,9 tys. zł, a udział w programie „Turbokozak” w CANAL+ – 15,1 tys. zł.
Celem tegorocznej zbiórki była pomoc dla oddziałów dziecięcej laryngologii, otolaryngologii i diagnostyki głowy. Deklarowana kwota 29. Finału WOŚP to ponad 127 mln zł. Ostateczna wartość zbiórki zostanie podana na konferencji prasowej 29 marca.