Pierwszy numer „PC World” pod kierownictwem nowego naczelnego (majowy) ukaże się 12 kwietnia. Znajdą się w nim nowe działy, m.in.: Cudze chwalicie, Kupić, nie kupić i Technologie. – W Cudze chwalicie co miesiąc będziemy prezentować młodą polską firmę – mówi Ludwik Krakowiak. – Kupić, nie kupić to przegląd nowości produktowych, a w Technologiach poruszymy tematy wymykające się tradycyjnej klasyfikacji: sprzęt, internet, oprogramowanie – dodaje. Wydawnictwo wraca też do dołączania do „PC World” płyt DVD z oprogramowaniem.
Majowy numer pisma ukaże się ze zmienionym logo. – Będzie to takie logo jak w amerykańskiej wersji „PC World”, postanowiliśmy bowiem ujednolicić branding – informuje Ludwik Krakowiak.
Dystrybucja „PC World” wynosi ok. 20 tys. egz., licząc wersje drukowaną i elektroniczną (tytuł nie jest kontrolowany przez ZKDP).
Krakowiak stanowisko naczelnego „PC World” objął już po raz drugi. Wcześniej kierował tym pismem w latach 2013-2015 (formalnie z wydawnictwem rozstał się z końcem stycznia ub.r.). W obu przypadkach poprzednikiem Krakowiaka był Dominik Błaszczykiewicz, który nie rozstaje się z IDG – nadal jest w wydawnictwie dyrektorem ds. audience targetingu.
Po rozstaniu z „PC World” w ub.r. Ludwik Krakowiak pracował w agencji PR Profeina.