Nowy naczelny wprowadza zmiany w miesięczniku „PC World”

Ludwik Krakowiak

Ludwik Krakowiak, który 1 marca br. wrócił na stanowisko redaktora naczelnego miesięcznika „PC World” (IDG Poland), zmienił logo pisma i wprowadził nowe działy.

Pierwszy numer „PC World” pod kierownictwem nowego naczelnego (majowy) ukaże się 12 kwietnia. Znajdą się w nim nowe działy, m.in.: Cudze chwalicie, Kupić, nie kupić i Technologie. – W Cudze chwalicie co miesiąc będziemy prezentować młodą polską firmę – mówi Ludwik Krakowiak. – Kupić, nie kupić to przegląd nowości produktowych, a w Technologiach poruszymy tematy wymykające się tradycyjnej klasyfikacji: sprzęt, internet, oprogramowanie – dodaje. Wydawnictwo wraca też do dołączania do „PC World” płyt DVD z oprogramowaniem.

Majowy numer pisma ukaże się ze zmienionym logo. – Będzie to takie logo jak w amerykańskiej wersji „PC World”, postanowiliśmy bowiem ujednolicić branding – informuje Ludwik Krakowiak.

Dystrybucja „PC World” wynosi ok. 20 tys. egz., licząc wersje drukowaną i elektroniczną (tytuł nie jest kontrolowany przez ZKDP).

Krakowiak stanowisko naczelnego „PC World” objął już po raz drugi. Wcześniej kierował tym pismem w latach 2013-2015 (formalnie z wydawnictwem rozstał się z końcem stycznia ub.r.). W obu przypadkach poprzednikiem Krakowiaka był Dominik Błaszczykiewicz, który nie rozstaje się z IDG – nadal jest w wydawnictwie dyrektorem ds. audience targetingu.

Po rozstaniu z „PC World” w ub.r. Ludwik Krakowiak pracował w agencji PR Profeina.