Joanna Rachoń i Jarosław Piwko odchodzą z Polskiego Radia

Joanna Rachoń i Jarosław Piwko odeszli z agencji promocji Polskiego Radia.

Jak ustalił „Press”, władze Polskiego Radia nie przedłużyły im umów. Joanna Rachoń była kierowniczką sekcji public relations, a Jarosław Piwko – brand managerem.

Joanna Rachoń w przeszłości pracowała m.in. jako wicenaczelna „Elle” i sekretarz redakcji „Twojego Stylu”. Jarosław Piwko był m.in. dyrektorem biura reklamy Fratrii i zastępcą kierownika działu reklamy w Presspublice.

Obecnie Polskie Radio prowadzi rekrutację na stanowisko kierownika sekcji PR w agencji promocji. Z ogłoszenia wynika, że ma on odpowiadać za „efektywne wsparcie działań Polskiego Radia S.A. poprzez komunikację i public relations, w szczególności: opracowywanie i wprowadzanie strategii PR, komunikację kryzysową, budowanie i zarządzanie reputacją Spółki”.