Magazyn będzie na rynku dostępny przez trzy miesiące w kioskach, salonikach prasowych i Empikach oraz przez kanały dystrybucji e-prasy w wersji na czytniki (formaty epub, mobi i pdf). Możliwe jest jeszcze wykupienie reklamy.
– To pierwszy w historii numer specjalny „Pisma. Magazynu opinii”, który w całości poświęcony jest literaturze. Wszystkie teksty to materiały premierowe. Redaktorką prowadzącą ten numer jest Katarzyna Kazimierowska, sekretarz redakcji „Pismo”. Decyzję w kwestii kolejnych numerów specjalnych i ich tematyki będziemy podejmować w 2021 roku – mówi Ewa Salamon, odpowiedzialna za promocję tytułu.
Miesięcznik „Pismo. Magazyn opinii” nie jest zgłoszony do ZKDP, według informacji wydawcy nakład tytułu to 12-13 tys. egz., a jego średnia sprzedaż w 2019 roku to 6-7 tys. egz. miesięcznie, łącznie z prenumeratą.