Telewizja Polska zamawia dla pracowników lekcje języków obcych

W ramach postępowania publicznego Telewizja Polska chce zamówić dla części swoich pracowników lekcje kilku języków obcych.

Postępowanie publiczne dotyczy dwóch trybów nauki. Metodą indywidualną mają być prowadzone lektoraty z języka angielskiego, francuskiego, hiszpańskiego, niemieckiego, rosyjskiego i włoskiego, a w grupach liczących od 6 do 12 osób – nauka specjalistycznego języka angielskiego (chodzi o tematykę biznesowo-handlową, zwłaszcza dotyczącą branży marketingu i PR oraz negocjacji umów).

W ramach każdej z metod TVP chce korzystać z 4-5 60-minutowych konsultacji tygodniowo, akceptuje też formę 90-minutowych lekcji.

Oferty można będzie składać do najbliższej środy. Jedynym kryterium ich ocen jest cena netto.

O zlecenie mogą się starać podmioty zatrudniające nauczycieli z doświadczeniem szczegółowo określonym w dokumentacji zamówienia (wymogiem jest m.in. zatrudnianie native speakerów z minimum 2-letnim doświadczeniem).

W ub.r. Telewizja Polska osiągnęła wzrost przychodów o 16,7 proc. do 2,56 mld zł oraz 89 mln zł zysku netto. Na koniec roku nadawca miał 2 790 etatowych pracowników zarabiających średnio 9 572 zł.