Jak podała na Twitterze Kancelaria Premiera, Mateusz Morawiecki gościł w środę na trzecich urodzinach telewizji wPolsce.pl. „Nazwa pokazuje, gdzie szukacie inspiracji – w Polsce, w jej dziejach. Macie na pierwszym miejscu interes Polski” – mówił podczas uroczystości szef rządu.
„Potrzebujemy niezależnego myślenia. Jest patriotyzm gospodarczy, ale też ważny jest patriotyzm medialny. Media powinny mieć na uwadze interes Polski i za to dziękuję” – podkreślał.
Morawiecki życzył też patriotyzmu medialnego wszystkim Polakom. „Żeby wszystkie media myślały po polsku, pilnowały polskich interesów i patriotyzmu medialnego” – powiedział.
Premier @MorawieckiM podczas 3. urodzin telewizji @wPolscepl: Potrzebujemy niezależnego myślenia. Jest patriotyzm gospodarczy, ale też ważny jest patriotyzm medialny. Media powinny mieć na uwadze interes Polski i za to dziękuję.
— Kancelaria Premiera (@PremierRP) August 26, 2020
Premier @MorawieckiM podczas 3. urodzin telewizji @wPolscepl: Patriotyzmu medialnego życzę wszystkim Polakom. Żeby wszystkie media myślały po polsku, pilnowały polskich interesów i patriotyzmu medialnego.
— Kancelaria Premiera (@PremierRP) August 26, 2020
Premier @MorawieckiM podczas 3. urodzin telewizji @wPolscepl: Nazwa pokazuje, gdzie szukacie inspiracji – w Polsce, w jej dziejach. Macie na pierwszym miejscu interes Polski. pic.twitter.com/pdgvqCU0Yh
— Kancelaria Premiera (@PremierRP) August 26, 2020
Podczas wydarzenia wręczono „Złote kamery”, których laureatami zostali m.in. wiceministrowie: spraw zagranicznych Paweł Jabłoński, sprawiedliwości Marcin Warchoł i rodziny, pracy i polityki społecznej Anna Schmidt-Rodziewicz, a także szef Komitetu Wykonawczego PiS Krzysztof Sobolewski.
Fratria ze wzrostem wpływów i zysku
W ub.r. Fratria, właściciel m.in. „Sieci”, wPolityce.pl i Telewizji wPolsce.pl, osiągnęła wzrost przychodów o 9,2 proc. do 36,68 mln zł oraz zysku netto z 2,81 do 3,18 mln zł.
Wpływy z reklam wyniosły 28,14 mln zł, a ze sprzedaży prasy – 7,8 mln zł – wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.