Pismo ma 108 stron (zazwyczaj między 80 a 88 stron) i kosztuje 8,90 zł (zwykle 7,90 zł). Nie zmienił się nakład tygodnika – 120 tys. egz. – Wydania wielkanocne i majówkowe „Polityki” także kosztowały 8,90 zł i bardzo dobrze się sprzedały – mówi Piotr Zmelonek, dyrektor wydawniczy „Polityki”. Ten numer „Polityki” będzie dostępny na rynku o jeden dzień dłużej niż zazwyczaj (kolejne wydanie jak zwykle w środę).
Bez zmian w tym tygodniu wychodzi „Gazeta Polska”. Jej środowe wydanie będzie jak zwykle kosztować 5,99 zł. Tak samo jak dotychczas pojawi się na rynku cyfrowe wydanie tygodnika „Wprost” (AWR Wprost) – w piątek o godz. 15 (cena okładkowa to 10 zł, w e-Kiosku – 4,50 zł).
Już 3 czerwca ukazało się podwójne wydanie „Tygodnika Powszechnego” (Tygodnik Powszechny). Kolejny numer pojawi się w sprzedaży 17 czerwca.
Liderem sprzedaży tygodników opinii jest „Polityka”. Jej sprzedaż ogółem w pierwszym kwartale br. wyniosła 90 016 egz.