„Polski sektor przedsiębiorstw jest zdominowany przez mikrofirmy. To ponad 2 miliony podmiotów, które wraz z małymi przedsiębiorstwami stanowią więcej niż 99 procent wszystkich firm w kraju. Na przestrzeni ostatnich lat rosła ich liczba, wartość produkcji, przychody, nakłady inwestycyjne, liczba pracujących i zatrudnionych. Mikro i małe firmy odpowiadają dziś za około 40 procent polskiego PKB. W interesie wszystkich leży ich przetrwanie i prosperowanie” – stwierdził w komunikacie Piotr Korycki, prezes TVN Discovery Polska.
Akcja skierowana jest do mniejszych firm, lokalnych i rodzinnych biznesów w całej Polsce. Jak informuje TVN, przedsiębiorcy mogą otrzymać kampanię w maksymalnej wartości cennikowej 5 tys. zł do wykorzystania w internecie z geolokalizacją oraz pakiet 10 spotów telewizyjnych, emitowanych w kanale tematycznym dopasowanym do branży przedsiębiorcy.
Liczba pakietów reklamowych jest ograniczona – trafią do 500 podmiotów, które zgłoszą się jako pierwsze i spełnią wymogi akcji. Końcowy koszt kampanii dzięki specjalnemu rabatowi to symboliczny 1 zł.
Na potrzeby akcji powstanie film instruktażowy, jak przygotować spot do swojej kampanii reklamowej. Zrealizuje go youtuber Karol „Blowek” Gązwa.