Średnia widownia pierwszych czterech odcinków nowego programu „Kasta”, wyemitowanych w okresie od 10 do 23 stycznia 2020 roku wyniosła 1,09 mln osób. Rynkowy udział TVP Info ukształtował się na poziomie 7,66 proc. w gronie wszystkich widzów, 2,29 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 3,09 proc. w grupie 16-59 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom. Audycja emitowana jest od poniedziałku do piątku o godz. 21.30.
Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków obejrzało średnio 1,47 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 166 tys., a w 16-59 – 328 tys.).
Najwięcej widzów przyciągnęło pierwsze wydanie. Śledziło je średnio 1,30 mln osób. Pozostałe emisje miały około 1 mln widzów. –
Program „Kasta” to odpowiedź na zainteresowanie Widzów problemem patologii w polskim wymiarze sprawiedliwości. Od dawna zwracali się do nas Widzowie, którzy czują się ofiarami „sędziowskiej kasty” i starali się zainteresować nasze redakcje swoimi problemami. Niestety tego typu spraw jest bardzo dużo. Z tego też wynika ogromne zainteresowanie programem „Kasta” – mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jarosław Olechowski, dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej. – Program podnosi średnie dobowe udziały TVP Info w rynku telewizyjnym i stał się lokomotywą naszego wieczornego pasma – dodaje.
Nowy program „Kasta” przedstawia patologie w wymiarze sprawiedliwości. Jego gospodarzem jest reporter TVP Info Miłosz Kłeczek.
Udział TVP Info w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 3,64 proc.