Dyrektor kreatywny marki Gazeta.pl to stanowisko w segmencie Internet Agory. Zajmująca je osoba będzie łącznikiem między redakcją a działami marketingu i sprzedaży. Rafał Madajczak obejmie je najpóźniej 1 kwietnia.
– Nie da się dziś robić wielkiego marketingu w oderwaniu od contentu – mówi Michał Rutkowski, dyrektor marketingu Gazeta.pl. – Rafał Madajczak jest jedną z najbardziej kreatywnych postaci w świecie polskich mediów – dodaje Rutkowski.
Rafał Madajczak będzie odpowiadał za tworzenie i nadzorowanie całokształtu działań mających na celu realizację strategii komunikacji portalu i budowanie wizerunku jego marki. Będzie uczestniczył m.in. w przygotowywaniu koncepcji i w realizacji projektów komercyjnych i contentmarketingowych.
Rafał Madajczak jest twórcą serwisu satyrycznego ASZdziennik.pl, który od 2014 roku należy do portfolio Grupy naTemat (Glob360). Jego znak rozpoznawczy to żartobliwe wpisy o fikcyjnych wydarzeniach, które nawiązują do bieżących spraw politycznych, gospodarczych i sportowych. Madajczak był redaktorem naczelnym ASZdziennik.pl, a w listopadzie 2018 roku objął funkcję dyrektora kreatywnego oferty naTemat360.
W przeszłości pracował jako dziennikarz „Rzeczpospolitej” i „Przekroju”. Ponadto współtworzył serwis satyryczny o polityce Pardon.pl i był scenarzystą „Rozmów w tłoku” – części programu „Szymon Majewski Show” w TVN.