„Best of naTemat” składa się z 9 kategorii tematycznych: ludzie, miejsca, przyszłość, wywiady, praca i pasja, świat, życie, portrety Polski i historia. Zdecydowanej większości tekstów towarzyszą autorskie sesje zdjęciowe.
– Nie zliczę, ile razy w ośmioletniej już historii Grupy naTemat słyszałem na mieście ten sam argument – że w internecie nie ma jakościowych materiałów, a dziennikarze internetowi tylko po sobie przepisują. Ten magazyn dowodzi, jak bardzo nietrafiony to stereotyp. To 50 starannie wyselekcjonowanych tekstów, z których jesteśmy szczególnie dumni – opisuje Michał Mańkowski, redaktor naczelny, dyrektor operacyjny i członek zarządu Grupy naTemat.
Książka, licząca prawie 300 stron, nie będzie dostępna w regularnej sprzedaży, ukazała się w nakładzie tysiąca egzemplarzy, które będą dystrybuowane przez redakcję. Autorem grafiki na okładce jest artysta Robert Szczebiot.
Partnerem wydania książki jest InCredible Inspirations Sebastiana Kulczyka, a także Jeep i Centrum Koneser.
Według badania Gemius/PBI w sierpniu br. naTemat.pl w kategorii informacji i publicystyki zanotował 5,17 mln realnych użytkowników i 30,54 mln odsłon. W ub.r. Glob360, właściciel Grupy naTemat, osiągnął wzrost przychodów sprzedażowych o 14,4 proc. do 6,18 mln zł oraz 513,3 tys. zł zysku netto.