Na rynku debiutuje „Vogue Man”, numer z trzema różnymi okładkami

Dzisiaj na rynku zadebiutuje pierwszy numer „Vogue Man” (Visteria). Magazyn ma być przeznaczony dla mężczyzn, którzy interesują się modą oraz kulturą. Będzie dostępny z trzema różnymi okładkami: z Jerzym Skolimowskim, Jonem Kortajarenem oraz Jakubem Józefem Orlińskim.

W lipcu br. jako pierwsi pisaliśmy, że wydawca Vogue Polska – spółka Visteria – do końca 2019 roku ma uruchomić trzy nowe produkty w swoim portfolio: „Vogue Uroda”, „Vogue Polska Men” oraz aplikacją mobilną.

Zgodnie z zapowiedziami, magazyn dla panów pojawi się na polskim rynku 24 października br. jako wydanie specjalne „Vogue Polska”. Jego cena okładkowa wyniesie 16,90 zł.

Filip Niedenthal, redaktor naczelny „Vogue Polska” z czytelnikami przywitał się słowami: „Męskość nie zawsze oznacza to samo”, dlatego na pierwszą okładkę wydania męskiej edycji pisma zaprosił trzech różnych mężczyzn.

W rozmowie z Krzysztofem Materną Jerzy Skolimowski opowie o pracy artysty – reżysera, swojej twórczości oraz dorobku, a sesję ilustrującą wywiad wykonano w jego mazurskim domu.

Kolejnym „okładkowym” mężczyzną jest Jon Kortajarena, który od 15 lat pracuje jako model, a do tej pory wystąpił w 14 kampaniach Toma Forda. W 2009 roku debiutował na wielkim ekranie i od tamtej pory pracuje również jako aktor, angażując się także w walkę o ochronę środowiska.

Trzecim bohaterem z okładki jest Jakub Józef Orliński – 29-letni kontratenor, który koncertuje na największych scenach całego świata, ale i tańczy breakdance.

W „Vogue Man” znajdą się także teksty: Marcina Różyca – „Niektórzy mają kaloryfery, niektórzy bojlery” o ruchu body positive w modzie męskiej; dział: „Kochamy” – ze zdjęciami kultowych męskich atrybutów; przegląd mody męskiej; o polskim tenisiście – Hubercie Hurkaczu, a także polskim scenografie teatralnym i operowym Borisu Kudlicka czy pisarzu Vincencie V. Severskim, którego nowa powieść „Christine” o Krystynie Skarbek będzie miała premierę pod koniec października.

„Vogue Polska” to dwudziesta trzecia edycja magazynu na świecie, jego wydawcą w Polsce jest spółka Visteria założona przez Kasię Kulczyk.