Wyniki przeprowadzonego przez Ipsos badania exit poll zaprezentowano po zamknięciu lokali wyborczych. W godz. 21.00-21.10 pokazujące sondaże stacje wybrało 45,4 proc. osób oglądających w tym czasie telewizję.
W TVN 24 wieczór wyborczy „Czas decyzji” (20.35-1.59) oglądało średnio 828 tys. widzów. Dodatkowe 155,4 tys. widzów śledził program w TVN 24 BiS.
W TVP Info specjalny program „Wybory parlamentarne 2019. Wieczór wyborczy” (19.50-1.04) zgromadził 822,7 tys. widzów. Część programu (20.55-21.55) pokazywały również TVP 1 (2,21 mln widzów) i TVP Polonia (85 tys.).
Do Polsat News wieczór wyborczy „Polska wybiera 2019” przyciągnął średnio 361,2 tys. widzów. Jego część (20.59-21.10) miała w Polsacie średnio 1,38 mln widzów.
Wieczór wyborczy w Telewizji WP oglądało 29,5 tys. widzów (20.50-21.34), w TV Republika – 4,5 tys. (20.45-24.00), a w Telewizji wPolsce.pl – 1,2 tys. widzów (21.00 – 01.51).
Dane: Nielsen Audience Measurement.