Powiększony „Newsweek” z trzema działami o zdrowiu, psychologii i stylu życia

Tomasz Lis

Tygodnik „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) od nowego wydania ukazuje się w zwiększonej objętości i z trzema nowymi działami. Cena pozostaje bez zmian – 7,90 zł.

W tygodniku pojawiły się działy Psychologia, Zdrowie i Styl Życia. Dział Psychologia będzie poruszał tematy związane ze sferą osobistą (związki, seksualność, rodzicielstwo, rozwój), społeczną (zjawiska, które wspierają budowanie relacji), pracą (relacje pokoleniowe, postawy i motywacje, rozwój kompetencji) oraz zdrowiem i kondycją psychiczną. Szefuje mu Renata Kim.

Dział Zdrowie będzie przybliżał zjawiska związane ze zdrowiem w oparciu o najnowszą wiedzę w tej dziedzinie. Nadzoruje Dorota Romanowska. W sekcji Styl Życia poruszane będą tematy związane z trendami w różnych dziedzinach, pomysłach na spędzanie czasu wolnego, designie i gadżetach, które warto mieć. Szefem tego działu jest Jacek Tomczuk. Teksty będą przygotowywać zarówno stali autorzy „Newsweeka”, jak i nowe osoby związane z redakcją on-line.

Wraz z nowymi działami każde wydanie „Newsweek Polska” będzie mieć o 12 stron więcej niż poprzednio.

Do najnowszego, powiększonego numeru „Newsweek Polska” dołączono naklejkę „WybieraMy”, zachęcającą do udziału w wyborach parlamentarnych 13 października. Na okładce natomiast wyliczono 11 afer z okresu rządów PiS, dodając zdjęcia związanych z nim polityków (m.in. premiera Mateusza Morawieckiego, byłej premier Beaty Szydło i prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego), urzędników (byłego szefa KNF Marka Chrzanowskiego i prezesa NBP Adama Glapińskiego) oraz ojca Tadeusza Rydzyka.

Według danych ZKDP w lipcu br. średnia sprzedaż „Newsweek Polska” wynosiła 68 648 egz., o 19,7 proc. mniej niż rok wcześniej.